sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Asociaţia judeţeană de Fotbal pregăteşte returul din timp

În vederea eficientizării unui start cât mai bun, din toate punctele de vedere, ale returului campionatelor judeţene de fotbal, în care intră competiţiile Ligii a IV-a, Mureş, ale celor trei serii ale Campionatului judeţean seniori, Campionatele zonale săteşti, cele cinci campionate de juniori, ale Cupei României şi celelalte ântreceri care ţin din punctul de vedere teritorial de organul sportiv teritorial menţionat în titlu (preşedinte: Tiberiu Statmari), încă de la începutul lunii ianuarie A.J.F., perntru a intra în ritmul unei colaborări eficiente cu cluburile şi asociaţiile sportive cu secţii de fotbal din judeţ, a întocmit o adresă cadru, în care sunt specificate toate punctele necesare unui start cât mai bun al returului. Astfel, printre altele, adresa cadru cuprinde următoarele:
1. Începând din 11 ianuarie 2010 s-au început efectuarea vizelor anuale pe carnetele jucătorilor şi ale instructorilor. În vederea evitării aglomeraţiei din preajma începerii returului, cum dealtfel s-a obişnuit în ediţiile precedente, A.J.F. Mureş face apel conducătorilor echipelor prezentarea cu borderourile completate în mod obligatoriu din care nu poate lipsi sub nici un motiv numărul de cod personal al fiecărui jucător. Fără borderourile completate nu se vor efectua vizele! Se reaminteşte că toate taxele rămân valabile cele aprobate de către Biroul Executiv al A.J.F. Mureş din data de 20 iulie 2009, cu menţiunea că pentru o legitimare nouă şi transferare a juniorilor este necesară şi semnătura de acord a părinţilor sau a tutorelui.

2. Având în vedere obligativitatea respectării calendarului competiţional al F.R. de Fotbal şi cel propriu, programul returului se va desfăşura astfel:

Liga IV-a: între 7 martie – 5 iunie 2010.

Campionatul judeţean seniori: 21 martie – 6 iunie 2010.

Campionatul sătesc: 21 martie – 13 iunie 2010.

Campionatul judeţean juniori „A”: 28 martie – 30 mai 2010.

Campionatul judeţean juniori „C”: 21 martie – 23 mai 2010.

Campionatul judeţean juniori „D”: 21 martie – 23 mai 2010.

Campionatul judeţean juniori „E”: 28 februarie – 28 martie 2010.

Cupa României: faza pe judeţ pânâ la 15 iunie 2010.

Baraj pentru Liga a III-a: 15 iunie 2010.

3. Perioada de transfer este între datele: 28 ianuarie – 25 februarie 2010. Actele necesare conform Art. 19 şi 20 din R.O.A.F./R.S.T.J.F. (2009):

Acord de transfer (tip A.J.F. – F.R.F.) în 3 exemplare, semnat şi ştampilat de ambele părţi; în cazul juniorilor este necesară şi semnătura părinţilor sau tutorelui.

Fişa personală a jucătorului în cazul când vine din alt judeţ sau de la o echipă dintr-o ligă supertoară celei în care vine (Liga I, Liga II-a, Liga III-a), juniori A, juniori B; Carnet de legitimare;

Taxa de transfer.

4.Odată cu efectuarea vizelor pe anul 2010, conducerile echipelor vor egala toate datoriile băneşti faţă de A.J. Fotbal sau alte echipe din campionat (completarea fondului de garanţie-rulaj, carnete reţinute, cartonaşe roşii şi galbene, penalităţi pentru antrenori şi conducători, partide nejucate la juniori, neprezentări la jocuri, etc). În cazul jucătorilor care au fotografii în legitimaţie din timpul copilăriei sau din timpul junioratului, la efectuarea vizelor pe anul 2010, vor aduce şi o fotografie recent efectuată în vederea schimbării acesteia.

5. În vederea evitării agloneraţiei la efectuarea controlului medical (Liga IV-a, Campionatul judeţean juniori A, C, D, E), A.J.F. face apel la conducerile echipelor să efectueze din timp programarea jucătorilor formaţiilor la Cabinetul Medfico-Sportiv, Dr. Adrian Iancu, medic primar (telefon: 0265.214.047, Aleea Carpaţi nr. 21). Jucătorii echipelor din Campionatul Judeţean de seniori şi cei din Campionatul. sătesc vor efectua controlul medical pe plan local. Obligatoriu fiind rezultatul E.K.G.-ului.

6. Pentru buna desfăşurare a returului conducerile echipelor vor lua măsuri pentru efectuarea lucrărilor de reamenajare a bazei sportive pentru a corespunde cerinţelor prevederilor regulamentare (Art. 40 şi 45 din R.O.A.F. 2009), iar în cazul când se va juca pe un teren închiriat sau alt teren, aceasta se va comunica A.J.F.-ului şi se va prezenta un exemplar din contractul de închiriere.

7. Se va prezenta în scris către A.J.F. Mureş toate modificările intervenite în componenţa conducerii tehnico-administrative ale echipelor respective (adrese, nr. de telefon, etc.) odată cu efectuarea vizelor anuale.

Mulţumiri pentru înţelegere şi colaborare.

Preşedintele A.J.F. Mureş

Tiberiu Szatmari

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu